Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 9 października 2014

Filcowa torebka z motylem


Witajcie serdecznie!

Zafilcowałam się..... :)))))
Gdzie moje posty o papierowej wiklinie i kwiatach z krepiny???
No ale człowiek się rozwija i robi różne rzeczy.
Niedługo powinnam zmienić tytuł mojego bloga chyba na KOSZ RÓŻNOŚCI :)))

Dlaczego?
Ponieważ dzisiaj znów o torebce z filcu :)
Zamówienie było na małą torebkę na długim pasku.
Tym razem zrobiłam ją z usztywnionym dnem.

Wymiary torebki to
20 x 24 x 9 cm





Z tego co wiem będą kolejne torebki
więc jeszcze będzie o filcu :))

Do zobaczenia :))

13 komentarzy:

  1. Na żywo wygląda jeszcze lepiej. No i ten ładny motylek. Ja już mam pomysł na coś nowego. Tylko nie wiem czy klapa czy zamek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka. A na kwiaty i wiklinę też przyjdzie czas. Torebki tez są super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna, aż mi słów zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! A motylek dodaje jej szyku.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! i w dodatku z motylkiem:

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda Twoje "zafilcowanie" ;) Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie torebki filcowe. Bardzo mi się podobają tylko te ręczne szycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknych i starannie wykonanych filcowych torebek nigdy dosyć :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebeczka. Perfekcyjnie wykonaana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem :) motylek uroczy
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła świetna! Od dłuższego czasu myślę o takiej torebce z filcu, ale chęci u mnie wciąż za małe, oj zazdroszczę, oczywiście pozytywnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)