Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 18 października 2014

Kosz, kwiaty i znów filc :)


Witajcie serdecznie przy sobocie po robocie :))

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa
jakie zostawiliście pod moim ostatnim postem.
Powiem Wam, że bardzo mi się spodobało szycie torebek
(ale to już chyba mówiłam :) )
A jeszcze gdy zamawiający są zadowoleni 
to tym przyjemniej się robi :))

Dziś pokażę Wam moje ostatnie prace,
które doczekały się na to, żeby je skończyć.

Koszyczek - już dawno wypleciony
czekał na malowanie:




Kwiaty - czekały na ułożenie w koszyczku:




Reszta filcu czekała na zagospodarowanie
powstała więc taka torba
Na zakupy? 
Albo na zabranie różnych "szpejów"
które zabiera się ze sobą 
wybywając z trójką dzieci na cały dzień do babci i  dziadka :)))
Wymiary - 40x35x9 cm




I to chyba na tyle :)
Zaraz zabieram się za następne robótki, które czekają :)

Dobrej nocy i miłej niedzieli wszystkim :))



10 komentarzy:

  1. rewelacyjny kosz kwiatów a torba to wymiata-brak słów na pochwały
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace:))) Jaka różnorodność - każda z innej parafii;) - uroczy koszyczek z papierowej wiklinki, "tytułowy" kosz kwiatów krepinowych oraz filcowa torba idealna dla każdej mamy:) i nie tylko. Czekam na kolejne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace fantastyczne. Fajnie tak mieć pozaczynane, bo jak wykończysz, to małym wysiłkiem, dużo powstaje w tym samym czasie :)
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tyle pięknych rzeczy zrobiłaś. Urzekły mnie torby z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosz przepiękny, a torba rewelacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, kosz bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosz-miska super, kwiaty piękne, ale torba to totalny odjazd. REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i cóż, znów muszę pochwalić bo to same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różnorodnie i pięknie :) Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)