Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 19 lutego 2015

Niespodzianka i kartki wielkanocne


Witajcie :)

Staram się nadrobić ten czas, kiedy nieczęsto tu bywałam :))

Chciałam dziś najpierw pochwalić się
przepięknym strokiem, który otrzymałam od jednej wspaniałej Ani.
Stroik został zrobiony przez podopiecznych
Dziennego Centrum Aktywności


Powiem Wam, że od razu zapachniało wiosną razem z tym strokiem :)
Znajdzie w moim domu godne miejsce :)
Bardzo dziękuję :))

I jeszcze parę moich karteczek :







Dobrej nocki :)

5 komentarzy:

  1. Śliczny stroik! A jakie ładne kartki robisz, szczególnie spodobała mi się czwarta od góry.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszyk wspaniały karteczki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik śliczny, a karteczki proste i bardzo ładne;).

    OdpowiedzUsuń
  4. kartek nawet nie próbowałam nigdy robić,dlatego podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i kwiaty robisz - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)