Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 7 lipca 2012

Moje pierwsze prace...

 Filiżanka nie jest moim dziełem, ale jej zawartość tak :) To prezent na Dzień Matki :)
 Tu już całość to moja praca i koszyczek i kwiaty
 Jeszcze raz stokrotki. Prawdziwe - szybko więdną, a te wdzięcznie wyglądają w wiklinowym koszyku.
 Do niebieskich różyczek nie od razu byłam przekonana, ale robione były na zamówienie.Tu kwiaty ułożyłam w metalowym koszyczku na szklankę. Efekt nawet mnie zadziwił :)
Różyczki z krepiny w papierowej wiklinie. Prezent dla przesympatycznej pani Asi :)


4 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko ,piękne prace:) Zostawiam buziaki!! Dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojej strony i komentarz :))

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem, życzę ciągu dalszego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)