Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 13 lipca 2012

Czas relaksu, relaksu.......

   
            Nazbierało mi się trochę moich "robótek" i chciałabym się z Wami nimi podzielić. Te, które dzisiaj pokażę to moje ostatnie prace. Cieszę się, że moje koleżanki pokazały mi papierową wiklinę. Zachwyciłam się nią i znalazłam coś, gdzie mogę układać moje bukiety. 
          
            Ten koszyczek czeka jeszcze malowanie

   
          A te koszyczki zostaną napełnione bukietami róż i stokrotek

            
             Kaczeńce wdzięcznie wyglądają z wiklinowego koszyczka. Teraz pewnie uśmiechają się do Kasi , do której trafiły :)

           
               A gdy akurat nie mam kwiatów do ułożenia , to w koszyku pojawia się biedronka


           
                Szpulki po niciach , które dostałam od Ani w "czarodziejsko-wiklinowy" sposób przemieniły się w pojemnik na ołówki i długopisy :))

               

                 Ach jak przyjemnie się relaksować, gdy takie rzeczy się wyczarowują :)))))

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)