Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

piątek, 27 lipca 2012

Osłonka na doniczkę

              Już od pewnego czasu przymierzałam się do zrobienia osłonki na doniczkę i wreszcie przyszedł na nią czas :)) Biały papier, dekupage, lakier i kwiatek na parapecie, który zakwitnie dopiero na Boże Narodzenie już teraz wygląda malowniczo :))

           
          A na moim blogu odwiedziny :)) "Wdepnął" do mnie bucik pełen maków zrobiony przez moją siostrę :))

             I tak się jakoś "makowo" zrobiło dzisiaj u mnie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)