Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

niedziela, 22 lipca 2012

Wakacyjne inspiracje

 

      Gościnne progi cudownej Willi Szarotka w Gliczarowie koło Zakopanego stały się dla mnie inspiracją do nowych wiklinowych "robótek". A było co podpatrywać, gdyż wokół domu mnóstwo było różnych koszyków z prawdziwej wikliny wypełnionych kwiatami. Nie pozostawało nic innego jak tylko spróbować zrobić to samo lub chociaż podobnie z wikliny papierowej. Czy mi się to udało?......





           Koszyk-łódeczka wykonany z białego papieru, pomalowany bezbarwnym lakierem akrylowym, z krepinową różą już znalazł swoje miejsce. Został na Podhalu :)



     

         Koszyk-rożek i  wianek (a raczej wianki, bo powstało ich kilka) czekają jeszcze na pomalowanie lakierem i wypełnienie kwiatami (zdjęcia już wkrótce :) )

          
             Filiżanka to już mój pomysł, który chodził mi po głowie od pewnego czasu. Być może wypełnią ją kaczeńce lub stokrotki.
             Piękne to były wakacje. W dzień wycieczki bliższe i dalsze, a wieczorem, gdy dzieciaki spały już po dniu pełnym wrażeń, papierowa wiklina. 
            Wiklinowego kota może jeszcze nie zrobię jak chciała Ania :) (chociaż kto wie?.....), ale szarotki na wiklinowym wianku dla pani Bożenki zrobię już niedługo :)
           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)