Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

środa, 24 października 2012

....i po spotkaniu... :))

I już po spotkaniu w Domu Kultury..... :) Dziewczyny przyniosły całe mnóstwo pięknych rzeczy. Niech żałują Ci co nie przyszli :) a dla tych co mieszkają daleko już wkrótce wkleję fotorelację z tego spotkania :)

Dziś chciałam Wam przedstawić nad czym pracowałam ostatnio i co również znalazło się dziś w Domu Kultury. 

Biały koszyczek


Brązowy koszyczek - malowany kawą

Koszyczek róż

Serce

Koszyczek stokrotek




I trochę świątecznych rzeczy







I to chyba tyle :)))) A przede mną kolejne prace do wykonania i kolejne pomysły :))


P.S. Bardzo, bardzo dziękuję weronce i Monice za wyróżnienia. Jest mi ogromnie miło, że podobają Wam się moje prace i zaglądacie na mojego bloga :))





7 komentarzy:

  1. Prześliczny ten biały koszyczek!!!Zresztą wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają. Jesteś moją Muzą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w stanie stwierdzić, ze z Ciebie jest pewnie nocny marek...kiedy Ty te wszyskie cuda wyplatasz????
    Oczywiście świateczne ozdoby są sliczne.I koszyczki też.Podziwiam Cię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są piękne. Chętnie do Ciebie zaglądam. Może czegoś się nauczę. A na warsztaty to trochę za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten biały koszyczek, jest taki delikatny... choinka świetna, gwiazdki też pomysłowe, w ogóle co tu dużo pisać, wszystko jest fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne. Biały koszyczek mi się szczególnie podoba i margerytki ;), i dzwoneczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne i świąteczne :) aż tęskno do grudnia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te Twoje wiklinki. Biały koszyczek uroczy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)