Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

sobota, 13 października 2012

W barwach jesieni.......

Dziś kolejna kwiatowa kula. Tym razem w barwach jesieni - tej ciepłej, słonecznej kolorowej. Oby jak najdłużej była taka jesień. Kula robiona tym razem bez zamówienia. Tak z natchnienia :) Może znajdzie właściciela.....? :)

P.S. Prowadząc warsztaty też  uczę się czegoś nowego :)) Wczoraj po warsztatach Ania pokazała mi jak się robi kwiaty kusudama i obiecałam jej, że zrobię chociaż jeden taki kwiatek . Aniu zrobiłam :)) A tak mi wyszedł....


5 komentarzy:

  1. Kula jak zawsze piękna - ale ten nowy kwiatek jaki ciekawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kula śliczna! Kochana tworzysz cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kula cudna;-))) czyli mozemy spodziewać sie kulejnego kursu tym razem z kwiatem kusudama?
    pozdrawaim serdecznie;-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)