Agnieszka - to ja - przede wszystkim żona wspaniałego męża i mama cudownej TRÓJKI dzieciaków :)

Zapraszam do mojego Kosza Kwiatów, który stał się Koszem Różności stworzonych własnymi rękami :))

czwartek, 8 listopada 2012

Wieniec adwentowy - dekoracja

Dokończyłam dziś lakierowanie i przystrajanie mojego wieńca adwentowego i tak jak obiecałam wklejam zdjęcie już gotowego...



Oczywiście w takim wieńcu świeczki muszą być w osłonie najlepiej szklanej.

Przy okazji odpowiadam na pytanie jak zrobić wstawki na świece. To bardzo proste - oplotłam świecę splotem takim samym jak wykonałam wianek i potem przykleiłam to klejem na gorąco do wianka


 A kolejny wieniec czeka na malowanie i strojenie





11 komentarzy:

  1. Super! zapraszam po wyroznienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje, śliczne przystrojenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, i dekoracja odpowiednie. Bardzo ładna kompozycja!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec bardzo fajnie wygląda!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiklinowe cuda w twoim wykonaniu nie przestają mnie zadziwiać.Ten wieniec jest cudny i będzie doskonałym uzupełnieniem świątecznego stołu- a własciwie wystąpi w roli głównej.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysły piękny efekt końcowy mam pytanie czy wieniec od środka też malujesz jeśli tak to jak bo ja pomalowałam tylko z zewnątrz i przebija kolor gazety i nie wygląda to ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne cudeńka mam pytanie jak malujesz wianki od środka że tak super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za komentarze :)) ja maluję rurki przed wyplataniem wianka, dlatego są równo pomalowane

      Usuń
  8. No, a ja się łamię zrobić - nie zrobić? Oto jest pytanie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie kilku miłych słów :)